16:51
0
Z Ostatniej Chwili!
Ze względu na duże zainteresowanie, dodatkowe ogórki zostały zamówione do Pet Catalogu (katalogu pupili). Pospiesz się do Pet Shopu (sklepu z pupilami) przed wyczerpaniem zapasów.


Co Mówią Ślady?
"Pomocy Gary! Ooga ooga!"–Wiadomości sprzed miliona lat.

Od Gary'ego – Wygląda to tak; jakby ktoś zostawił mi wiadomość, specjalnie w tym miejscu.
Moje badania dowodzą, że ślady pochodzą z czasów prehistorycznych!

Podczas gdy niektórzy entuzjaści byli w trakcje bitwy na śnieżki, odkryli tą dramatyczną wiadomość. Natychmiast poszedłem by sprawdzić to.

Wierzę, że jest to nie tylko autentyczna wiadomość z prehistorycznego Clubu Penguin, ale i też, że jest ona od mojego przodka Garugg Ugg Ugg.

Na szczęście jestem w stanie stwierdzić jak to było naprawdę.

Musiał wykuć tą wiadomość w skale z nadzieją, że będziemy mogli znaleźć ją w teraźniejszości.

Garugg jest starożytnym pingwinem ale mimo to ma umysł naukowca. Wymyślił nawet klub pomiaru, aby pomóc w eksperymentach. Napisał tą wiadomość do nas, to może być kryzys naukowy!

Będę jeszcze badać to dokładniej aby potwierdzić moją teorie. Ale jeśli się nie mylę, odbędzie się podróż w czasie do przeszłości i w przyszłość!

Skały to Dawna Branża Cadence
Dostępne już teraz dla członków w Clotkes Shope!

Od Cadence – Słyszeliście najnowsze plotki? Gary opowiedział już wam sporo o prehistorycznym CP, a właśnie Penguin Style jest też o tym!

Mówią, że trendy wracają ale nigdy nie wyglądają tak samo – więc dlaczego by nie spróbować niektórych NAPRAWDĘ starych trendów.

Specjalne fryzury w jasnych kolorach! Pióra, futra, i umyślne malowanie twarzy U można stworzyć strój sam raz na imprezę!

Można kołysać się w prążkach, z popularnym Tiki Tiki? To właśnie wyraża prehistorie U!

Są 2 możliwość go gaga for here (lub jeśli wolisz ooga booga :P

Gary zastanów się nad tym, co dzieje się w epoce kamienia, a jeśli ci się nie uda, to JA zawsze mogę pomóc!

Powodzenia w drodze i spowrooootem!


Nadchodzące Wydarzenia
23 stycznia: nadszedł czas podróży!

Jan. 16 Furniture Catalog (katalog mebli)
Przedmioty z dawnych wieków! Dostępne w igloo.

Jan. 16 Stage (teatr)
Ćwicz mówienie starożytnym językiem.

Jan. 16 New Comic (nowy komiks)

Więcej komiksów już wkrótce!

Znajdź pin kolekcjonerski! Został ukryty do 22 stycznia. Kolejny pin zostanie ukryty w dniach: 23 stycznia do 5 lutego.


Zapytaj Gary'ego!
Jak spotkałeś swojego krewnego?  – od Jean E. Ologist

Dziękuje za zapytanie o to, Jean. Okazało się, że był on trudny do znalezienia, nawet z wehikułem czasu! Była to intrygująca przygoda.

Zacząłem szukać Garianna aby poprosić go o magiczną księgę, ale sądzę, że jej strony są bardziej tajemnicze. Był podczas podróży do nowym miejsc, jak dobrze!

W przeszłości jest Gariwald i duchy. Pogawędka z nim okazała się niemożliwa. Uwzględniłem, że nie porusza się innym sposobem.

Chociaż udało się mi spędzić sporo czasu z Garugg Ugg Ugg.

Udaliśmy się ku wulkanowi i pomógł zrobić mi klika urządzeń zasilanych lawą.

Myślę, że zrobiliśmy pierwszą w historii pizza za pomocą pieca!

I wygląda na to, że będziemy wiedzieć o wiele więcej od niego w najbliższej przyszłości. Err...przeszłości!

Komiks


Sekrety 
Czy wiesz, że na wyspie istnieją setki ukrytych niespodzianek? Jedna właśnie się ujawniła, kliknij na katalog poniżej jeśli chcesz ją zobaczyć ... jeśli nie – nie pacz.

Jet Pack Adventure: Idealna Lot
Zagraj w Jet Pack Adventure unikając wszystkie monety, a zdobędziesz tajną nagrodę!

Otrzymasz 1000 monet (i trudny do zdobycia znaczek "Ace Pilot"!), Jeśli wytrzymasz do końca 5 poziomu bez zebrania żadnej monety.

Wykorzystaj swoje paliwo na końcu każdego poziomu. Unosząc się tuż nad lądowiskiem do wyczerpania paliwa.

Idealny lot!

Club Penguin Times #429
Tłumaczenie: Roxik21 
clubpenguineverytime.blogspot.com

0 komentarze:

Prześlij komentarz