16:48
0
Gotowi do sprawdzenia swojej wiedzy na temat bezpieczeństwa w internecie? Jeśli tak, kliknijcie w miniaturkę testu z ołówkiem w lewym górnym rogu i pora rozpocząć quiz! Przetłumaczyłem znaczenie pytań na nasze, natomiast sami musicie wybrać prawidłową odpowiedź i wybrać ją w grze, powodzenia!
Sprawdź swoją wiedzę bezpieczeństwa online w quizie i odbierz darmowy sweter bezpieczeństwa internetowego dla swojego pingwina.
Które z poniższych są bezpieczne do udostępniania w internecie? Mój adres, moje imię, moje żarty, mój wiek.
Kogo należy poinformować w przypadku czegoś co przeszkadza Ci w internecie? Rodzinne zwierzątko, nikogo, rodzica bodź nauczyciela lub opiekuna, człowieka na księżycu.
Aby być bezpiecznym, traktuj innych tak jak sam chciałbyś być traktowany. Prawda, fałsz.
Kto jest w porządku, abyś mógł mu udostępnić hasło: Najlepszy przyjaciel, każdy, koledzy, nikt oprócz rodziców.
To jest dobry pomysł, aby porozmawiać z rodzicem przed wstąpieniem do strony społecznościowej w internecie. Prawda, fałsz.
Podczas tworzenia profilu internetowego nie należy podawać... adresu, swoich danych osobowych, swojego numeru telefonu, nazwy swojej szkoły.
Gratulacje! Naprawdę wiesz dużo na temat bezpieczeństwa w internecie i jak być cool, słyszany i bezpieczny!
Po przebytym quizie możemy odebrać specjalny sweter dla swojego pingwina! Można zaobserwować też miniaturka w lewym górnym rogu ponownie się zmieni, tym razem na znaczek moderatorów ale odnowiony! Gdy klikniemy na niego możemy napisać test jeszcze raz. Myślę, że zostanie tak już na stałe.

-Roxik21

0 komentarze:

Prześlij komentarz